Diskriminering på hög nivå!

Det är underbart, skönt, befriande att vara singel men när ens Yster ska luncha med DannyBoy och ett av deras ”par”vänner blir man inte medbjuden pga att man inte har en andra ”hälft”…synd tycker jag….ledsamt också. Vill ju göra något på min standby och inte bara sitta här och nätshoppa.

Räknas det inte om jag säger att jag har ett förhållande med mitt ego mig?

 

One thought on “Diskriminering på hög nivå!

  1. klart det räknas! det om något räknas! vad betyder det att ha ett förhållande med en annan människa?! nada. men förhållandet med dig själv, det räknas. 😉

Kommentera

