Noll sömn, stresspackning och Airportstby som blev Agadir

Borde ligga och susa gott just nu. Ska ju som sagt iväg imorgon (senare inatt) till flygplatsen igen och åka iväg på en mini weekend till Palma – Alcudia.

Istället sitter man här på nätet och nervositetäter (ja, jag äter när jag är nervös). Packningen blev att kasta i allt i resväskan och hoppas på att man inget har glömt (just det ja! kameran!).

Kom hem från Agadir kl.24.00 inatt. Hade airportstandby från 12-18 tänkte som vanligt att det är bäst att vara där lite tidigare så kl.11.30 gick jag in på crewrummet för att höra att dom saknade en crew till Agadir och när dom ringer till OP så blev det mitt namn som kom ut. Tur att jag var där tidig annars hade det blivit stress till gaten osv.

Trevlig crew dock, skit kul flygning och jag har återigen kommit på varför jag inte fortsatte på Etihad – dessa människor!

Nä, lite tandborstning och sen 3h sömn på det här så ska vi nog se till så att jag kommer till Alcudia tillslut 😀

 

Kommentera

