Love is in the air

CPH-ORY-ORY-CPH var gårdagens schema.

ORY står för ouiouioui tres bien aka Paris.

Vägen tillbaka hade man en riktigt snygging på kabinen – då pratar vi om ”WOOW – fotbollspelare absolut!”.

Mörkljushy, pratade engelska, söta ögon, fint leende och hade danskt kreditkort (därav min slutsats att han bara måste vara fotbollspelare för FCK Köpenhamn).

Flygningen gick ut på att jag och en till av oss gick igenom kabinen och ”wastade” allt vad vi kunde hitta samtidigt som vi fyrade av våra flygvärdinne leende åt hans håll.

Jag höll på att dö utav skratt varje gång jag gick förbi hans säte därav mitt stora leende och att han vaknade till allt som oftast för att fyra ett tillbaka.

Tillslut bestämde sig kollegan att han allt skulle få mitt nummer så det blev en lapp som hon med nöd och näppe vågade ge till honom när han gick av planet.

Ikväll fick jag ett sms….

”Hey ”blond smiley one”. I like that you contacted me like you did. That definitally deserves a reply. Your description of yourself, on th pice of paper, I was handed wasn’t difficult to match with you. I like that smile. Hope you had a great experience serving on the plane for the first time.

Okej, det första låter ju bra men det sista?? ”Serving on the plane for the first time”??? verkade jag så dålig på min service eller? eller wtf menar han? är det bra eller dåligt?

Vad svarar man på ett sådant här sms?

Hjälp någon?

Herregud jag tror jag wasteade 10gånger på ett kvällsflyg, 1h lång tur…..

Kommentera

