Kebabkoma – check

Efter nästan 3år har jag nu hittat ett ställe som gör helt okej kebabsallad. Inte supertoppenduper men helt okej som i ”Tåls att äta när kebabsuget blir för stort var 6månad”.

Men hur kommer det sig att man mår så dåligt efteråt? det är ju typ enbart sallad med köttslamslor (okej, nu blev jag lite mer illamående när jag beskrev kebab så där sluta med det Kittina!) och dressingen som man alltid tänker att man bara ska ta lite lite utav men sen är burken plötsligt tom…Oops…typ?

Så nu sitter jag här med en kebabkoma och har x-antal situps att göra, gjorde aldrig gårdagens och helt ärligt vet jag knappt vilken dag vi är på – minne som en guppiefisk.

Proppmätt men ändå vill jag ha något mera typ lingonsylt då hade kebabsalladen varit perfekt!

Men nope är nu inne på min 3dag som sockerfri och hittills går det bra. Dadlar räknas inte som socker inte heller ska vi bry oss om att jag ersätter sockret med salta nötter inte alls….

Kommentera

