”What do you love?” I love Dates”

Lyckan är gjord! Har hittat Al-Ain dadlar på Özen köpte ett halvt kilo och nu står paketet och stirrar på mig…Hos vem ska jag nu gömma detta??

Sist gick jag upp 10kg pga alla dadlar….Det här kommer inte att sluta bra. Bäst att lugna nerverna med en dadel eller vad säger ni?

2 tankar om “”What do you love?” I love Dates”

  1. Haha bra köp!!
    Jag har provat Paleo rätt länge nu och jag har haft värdelösa resultat, trött, grinig, blää bara. Två dagar i rad har jag ätit skräpmat, cupcakes och pizza, bröd och pasta och jag har aldrig känt mig så stark! Vad är det för feeel på mig?

    Jag saknar din o sin ysters mer frekventa blogguppdateringar, blame it om the summer!

    • I know! dom smakar precis som ”hemma” fast nu har man ju vant sig vid dom andra dadlarna så nu är dom godare :S i-landsproblem.

      Haha! du är en som bäst emd junkie food! lucky you som kan äta det utan att må illa och bli till en svullen vattenmelon.

      blame it on jobs! mer blogginläggningar lovas och nu har jag lust att införskaffa en smartphone så att det blir ännu lättare och ännu värre för er med alla mina sjuka funderingar 🙂

Lämna en kommentar