Hon är här hon är HÄÄÄÄR!

Nu är YSTERN hemma igen!! *Woopie!*

Och med sig tog hon bästa ovädret så nu blir det mys hemma hos henne & DannyBoy med Mor, StoraYstern (Ankan) och Far.

Bloggträff idag var helt enkelt så roligt! Måste göras igen och nu har jag fler bloggar som kommer att bli stresspunkter på att dom skal läsas 😛 Ingen kamera med mig (inte lönt då jag är urusel på att ladda upp bilder) men smålänning genen i mig kom på idén att jag kan ju låna bilderna från dom andra *mouhaha – my evilmaster mind had a bright moment*

Det var den här fina lilla damen som tog initiativet och dom här underbara härliga människorna kom:

Milott – den första som kom (vi ikke tidsoptimister lyckas med att vara där 15min för tidigt) Och jag ska nog ta tillvara på hennes arbetsinställning – helt underbart att det första hon sa var ”jag har hittat mitt drömjobb” 🙂

Malenami – Vill också ha en sådan härlig finlandssvensk dialekt och ett dödsbo fullt med gamla möbler.

Rebecka – Sprudlande glad och plötsligt blev man själv full i skratt 😀

Lingon  – Trodde det inte var dig först då jag inte såg dom rosa nya skorna men oh du är anlitad så fort jag införskaffar mig ett piano – bäst att förvarna 😛

Anna-Malin – vars blogg jag helt har missat – sicken miss! här ska vardagen fyllas med fina bilder i fortsättningen !

Och Ina som (ännu) inte har någon blogg men inte var hon mindre trevlig för det.

Hur kommer det sig att dessa tjejer i olika åldrar och olika liv ändå kommer så bra överens och kan ha det så roligt tillsammans att man inte märker av att kaffet är kallt, jordgubbarna slut och att klockan har gått från 12 till 16?

Och nu vet jag,

Snippa = Underliv – tack Mor för den psykiska vådan jag har haft över att nämna ”framstjärten” i tal fram tills idag…

4 thoughts on “Hon är här hon är HÄÄÄÄR!

  1. Hej kompis!! Du skriver väldigt bra! Det var jättetrevligt igår och att möta Dig först gjorde att det inte blev så nervöst! Tack för att Du fanns där i tid ;-)!
    Ha en fin söndag
    Kram

  2. Amen tack för den fina komplimangen! Det var ju så trevligt att träffas, och riktigt trevligt att upptäcka din härliga blogg också. Ännu en att addera till listan med ”måsteläsare”.

    Kram

Kommentera

