En veckas arbete

är det att gå igenom Asos rea…är nu på sidan 5 i klänningar där bildvisningen är inställd på 200/sida. So far har jag inte hittat något sådär WOW så än sålänge behöver jag inte små förbanna mig själv och den som tipsade om rean över att man plånbok blir mindre.

Fast vad jag borde göra är att knåpa ihop en ny ansökan till mitt arbete då dom nu erbjuder oss chansen att ansöka om fast anställning. Sista datum den 14juli. Jag tar det imorgon (precis som jag sa igår också…det här går ju då bra dårå…)

One thought on “En veckas arbete

Kommentera

