Att överleva

I söndags sprang man då Crazyrace uppe i Hässleholm. Dagen innan hade man gjort Las Palmas och kommit hem vid 3 på natten för att sova 5h och sen sitta i en bil i 2h till loppet.

Men det gick!

Slängde i mig både äpplen, dadlar och Celsiusdryck och ställde mentalt in mig på att klara minst 2 lopp innan första deltagaren hade gått i mål på sitt 5 😉

Upp lägget var först en 700m uppvärmning där dom tog tid för att sen direkt börja på första varvet.

Trodde dock att det skulle vara fler hinder och mer gegga men det lilla som var där räckte ändå för på mitt 4 varv (jupp, klarade 4 varv) saktade jag ner enbart för att jag önskade så innerligt att någon hade sprungit i mål.

För mentalt hade jag inte orkat köra ett till varv – jag hade gjort det (skam den som ger sig) men fy sjutton vad det hade varit jobbigt då.

Knäet höll, vi lindade det med gasbinda i brist på annat och det är först nu 2-3 dagar efteråt som jag känner av det 😉

Brände dock alla mina energidepåer så måndagen var jag inte människa och igår var jag en halv människa som somnade så fort jag fick en chans. Men detta SKAL göras om nästa år 🙂

Kommentera

