En shitday

Det är vad det är idag. Okej arbetsdag (uppe sen 04.00) och tanken var inställd på träning idag men drog mig för både inför halv 5 passet och 7 passet.
En tur till Limhamn hos Ystern och sen äntligen hem till hemmets lilla vrå med flottigt smink och ett badkar som kallade.
Nu sitter man här i morgonrocken och har tvingat i sig något litet till middag och mår allmänt shitty och lat.
Tidig morgon imorgon också så nu ska jag snart göra det här:

”Bulla ihop mig under mitt täcke och låtsas att jag är på en öde ö och måste gömma mig för krokodilerna under täcket mitt”…

Kommentera

