Äntligen!

Hög på endorfiner mår jag just nu bra (okej kanske inte riktigt just nu – har precis ätit rätt så mycket men annars så).
Har haft en skitvecka där humöret varit nere vid anklarna och jag har varit trött, deppig och allmänt blå samtidigt som jag har jobbat tidiga morgnar och inte tagit mig iväg och tränat.
Men efter dagens 2 wodar är jag återigen mig själv och tackar gudarna för glädjen man får när man rör på sig 🙂
Och det härliga gänget vi är på gymmet. Där vi gick som Barnen i Bullerbyn och samlade ihop vår lilla skara efter första woden för att ta en kopp kaffe på stamhaket.
Dagens träning:

Bäst var ju då att jag trodde det stod 10 situps så det var det jag gjorde hela woden igen :O Hade heller inte Sandbag (fanns inga kvar) sprang med en 10kg väst och gjorde hela woden med den på (orka ta av sig och ta på sig igen typ)
Så här såg det ut på uppvärmingen med gymmets nya leksak – en fallskärm (det är Yster som springer)

Och dagens Tenacity wod (var helt skakig av energi inför den efter kafferepet på 2 koppar kaffe och ”uppvärmingen” vi körde på Özen supermarket precis innan och dadlarna jag fick i mig)

Hand Stand Push Up:

One thought on “Äntligen!

Kommentera

