Sista dagen

Sista lediga dagen imorgon och den ska SÅ spenderas gående runt i Malmö med Ystern (fast hon vet inte om det, ännu).

Sen kvällsträning på det 🙂

Idag hanns det faktiskt med en hel del. Både läkartid, tvättid, flyttlådetid, toalettstädtid och så lite arbetstid på det (jaja, jag vet, det var min lediga dag men en kort tur och lite pengar i plånboken skadar aldrig inte när man ska ha 50 års kalas i Augusti).

Men en sak förstår jag inte. Hur tänker en fullvuxen man när han precis efter att jag har gjort ”cabin clear” (alltså gått och sett till så att alla ha bälten på sig och stolsryggen uppfälld osvosv så att vi kan landa).

Hur tänker man då när man precis efter att jag gått tillbaka till min plats går upp och går bak till mig för att använda toaletten och blir förnärmad – inte sur – utan förnärmad när jag säger till att han måste sätta sig ner för att vi ska landa närsom och nu kan han verkligen inte gå på toaletten.

Ibland undrar man vad det är för sorts folk man träffar egentligen…

 

3 thoughts on “Sista dagen

    • Haha! han hade också typ världens största förlovningsring med en diamant på och mer än typiskt för fin för sitt eget bästa människa. Hans partner bar ju alla väskorna och jackorna….tss då kunde han gott få kissat på sig i sina beige chinos 😛

Kommentera

