När man vet att något inte står rätt till

Ont i ryggmusklerna efter gårdagens morgonträning,

illamående så fort man ätit något (vilket resulterade 2 dadlar till lunch),

svullna fingrar,

ca 1 grad högre kroppstemp än normalt,

för varmt att ha täcket i påslakanet,

vänder halvvägs till gymmet och

spendera 1h strosande mellan mataffärerna i ösregn för att man är sugen på något men vet inte vad

och det slutar med att man kommer hem med 50cl Pepsi Max, ett sallatshuvud (ännu ett), jalapeños, utgående pastramikotletter och varm rökt laxfilé….

 

Vad fasiken är det för fel på mig? Varför är man inte som en normal människa som köper en påse godis eller whatever hur kommer det sig att jag alltid kommer hem med ännu mera protein när jag har en infektion i kroppen?

Om det hjälper och stoppar det jag var/är sugen på?

 

Inte ett enda jäkla dugg……befinner mig i moment 22 och min läsk börjar ta slut

Kommentera

