Att äntligen ha fri!

6 Dagars arbete i rad är hårt. Framför allt när man är stel som en pinne i nacken och magen inte vill som man själv vill förrän absolut sista arbetsdagen.
Men inte ska man vara ledsen för det – är bara glad över att den där sista arbetsdagen fick jag magen till att vara helt normal. Sen att det berodde på att jag faktiskt lyckades vara duktig och inte äta något jag inte tål vilket var lika med äpple till lunch/middag/mellis/nattamat är en smäll man får ta ibland 😀

Idag ska vi ta oss till CPH och införskaffa festens rusdrycker. Gårdagen blev en korvdag – tror vi köpte slut på Nettos korvlager. Och nu har jag hela nederdelen av min kyl full med körvar i långa trådar…

Tvättstugan sen upp med skitiga håret i en knut och en sekunds fundering på om man ska sminka sig eller inte.

Ha det 🙂

Kommentera

