6 dagars arbete tar ut sin rätt

Första lediga dagen blev med feber och illamående – har nog haft en infektion i kroppen ända sedan förra torsdagen då jag också hade feber och när man lägger till jobb och träning på det slog kroppen ifrån sig när man väl var fri första dagen.

Andra dagen var det lite bättre – blev en morgonträning och sen ett dopp i V.Hamnen med gänget och sen tog kroppen ut sin rätt igen och man cyklade hem illamående och det slutade med nästan inget till middag.

Tredje dagen var det mycket bättre och man tog sig iväg till morgon yogan (trotsade regnet) och sen en kaffe på det med min ”soon to be” kombo och GymJ med sällskap. För att sen ta sig till dagens workout (ensam – dom andra ”fegade” ur :P). Lunch hemma som följdes av lite vila och sen en Tenacity wod på det och en cykeltur till Ystern som bjöd på middag och glass.

Nu känner jag mig lätt mör men tack och lov ingen feber eller infektions känsla i kroppen och det är jag glad för.

Dessvärre är jag alldeles för trött för att sätta mig ner och läsa i vår nya manual (som jag ska kunna innan onsdagen).

Tar det imorgon – min sista lediga dag…

Kommentera

