Hur man laddar sig inför ett 10km lopp:

Man äter flygplansmat i 3dagar i rad (trots att magen fortfarande inte är helt ok ännu – räkor hjälper tydligen inte).

Man äter en avokado samma dag plus lite till flygplansmat och tydligen dålig skinka <– den där skinka var inte planerad att vara dålig just for your information…

Man tar ett uppvärmningspass på crossfit, 3rundor av:

10 handstand pushup

30 air squats

40 situps

Tills magen säger *buuuurrrp*

Man bygger upp sin löpteknik genom att arbeta 3dagar som trolleypusher i högklackat (och i uppförsbackar ibland).

Hum, det borde väl räcka för att jag ska komma på typ i mål överhuvudtaget??

Har ALDRIG tävlat i 10km klassen enbart i 5km och idag är magen verkligen inte med. Vad fasiken är det med dagens skinkor egentligen???

Nä, man kanske skulle ta sig ett litet äpple också och sen bege sig till området där man kommer att DÖÖÖ

 

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s