Kanske inte så genomtänkt nähäpp

Att införskaffa sig en surfplatta (Asus Transformer – jag blev såld efter deras reklam – ja, jag är lättköpt ibland).

Men iallafall poängen var att skaffa sig en surfplatta, hämta hem den, starta den, fundera ut hur den fungerar (har ingen Iphone så jag är en riktigt rookie på allt det här med touchscreen), för att sedan sitta där i sin lilla lägenhet och inse att ”Just det ja, jag har inget internet som fungerar och MKB’s ”skaffa internet hemsida” vill inte heller fungera och jag har absolut INGA appar på min nya surfplatta”….

En surfplatta är inte en surfplatta utan internet då är den bara en skärm som man kan ta på 😦

One thought on “Kanske inte så genomtänkt nähäpp

Kommentera

