Saker som borde/måste bli gjorda

Bland annat:
Sätta upp adventsljustakarna <–jag vet det är en skandal att jag fortfarande inte har ordnat med det!
Julpynta (kommer visserligen lite utav sig själv när jag sätter upp adventsljusen.
Städa <–tar ju aldrig slut och ingår i julpyntandet.
Skicka tillbaka H&M påsen
Ringa läkaren och boka in en ny tid (tror jag har fått öroninflammation om inte så har min högra hörselgång bestämt sig att vara snäppet mindre än min vänstra. Hur jag mäter detta? Tja, pekfingret går in i vänstra, lillfingret i högra och jag ser obotligt dum ut.
Skriva och skicka in försäkringspappret ang olyckan.
Maila MalmöKommun och begära ett skadestånd (jag har enligt läkaren en krosskada på högra låret, möjligtvis en spricka i vänstra knäet alt sträckt ledband (så det är därför det gör ont när jag har varit igång ett tag) och ett korttidsminne som är väldigt opålitligt.)
Köpa julklappar

Alltså jag vet att det var något mer men som sagt korttidsminnet är inte som det ska vara. Jag tror jag håller på att driva Ystern vansinnig med min konstanta fråga varför vi inte kan julbaka ikväll. Och det är något jag borde veta! vi ska ju på modenatten i Malmö och (tydligen) spendera alla mina sparpengar <—är inte helt hundra på om det är jag som har sagt det där sista eller om det är Ystern som yrar…korttidsminne you know

Kommentera

