Dagens WOD – gjorde gårdagens chokladdadlar till ett minne blott

Dagens Tribute TeamWod ”J.R”:

5 Varv 2personer
30 KBs 24/16 (Ystern situps ABMAT)
15 Burpees
30 Marklyft 80/50kg (40kg + Y: Goodmornings 20kg)
15 Burpees
30 Jumping Lunges
15 Burpees
30 Pull Ups (Y: Back extension)
15 Burpees
Time Cap 45min

Om vi var döda efteråt??
Det tog totalt 41min för the Evil Twins.
Ystern gjotrde One Hand Burpees ca 5st på varje 15 och jag gjorde vanliga tills knäet sa till och dom två sista varven blev det BunnyBurpees.

Men ändå!

Och sen en vilopaus på 1h för att sedan göra en Seven med GymJonas.
Den gick sisådär.
Energin fanns där men inte mentaliteten så jag bröt efter 5varv.

Och nu ska jag bara lägga mig ner ett tag – det snurrar lite

Kommentera

