Åh! Tänkte länka till 2012 största och förmodligen roligaste bloggevent ever i Malmö här nu.

Men biljetterna är redan slut (gick snabbare än snabbast – Fröken Emma är en väldigt populär person med en väldigt bra blogg).

Och trots att jag verkligen inte är ett stort fan av Björn Ranelid (verkligen inte) så är det ändå pretty coolt att han kommer och föreläser på eventet.

Så kanske jag ändrar min åsikt om honom? Vem vet?

Det är inte hans åsikter jag har svårt för – man får tycka och tänka vad man vill och jag får lov att välja om jag vill stänga eller öppna mina öron 😉

Nä, det jag har svårt med honom är att han slickar sig om läpparna varje gång han pratar. Nu tänker ni nog att ”jamen självklart man gör det, du gör säkert det också!”

Jovisst självklart slickar/väter jag mina läppar innan jag ska prata men jag gör inte det mellan varje ord.

Och det är just det han gör, väter sina läppar efter varje ord…

Inte så värst störande om han hade varit en som inte har så många ord att säga. Men herregud människor! han är en Poet!

En P O E T….det blir många MÅNGA ord i varje mening vilket innebär många väldigt MÅNGA gånger man får se Herr Ranelids tungspets…

Men vem vet jag kanske ändrar åsikt tillslut?

Iallafall så vill jag tipsa om det här event (som nu är slutsålt men vem vet? kanske LillNisse kommer tidigare och skakar fram fler?)

Kommentera

