Inte det nä

Jag får en sådan där mentalblockering när jag är sjuk och får för mig att jag plötsligt kan äta sådant som jag inte tål eftersom jag redan är dålig.
Vilket i säg säger emot allting eftersom alla mina infektioner sätter sig i magen och blir om möjligt ännu känsligare mot födoämnen som jag tål.

Men det har inte huvudet kopplat så därför vaknar man upp ibland såhär

Hasselnötter är tydligen det som ger mig Angelina Jolie läppar och puffögon a la Sylvester Stallons mamma.

Annars så går jag mest runt såhär nu när jag är sjuk och har en näsa lika stor och torr som Rudolfs – inte ens kokosolja hjälper :S

Och nu när jag tänker efter så är det kanske likabra att jag inte ska gå på någon nyårsfest trots allt.

Men vad som föll i Hertz killen undrar jag fortfarande…hur kan man tycka att den där nunan är tillräckligt snygg för att flörta med? jag menar, jag andas med ÖPPEN mun….

One thought on “Inte det nä

Kommentera

