On the hold right now. Jag har då gått över till den mörka sidan och införskaffat mig en ifån. Tänkte vara smart och använda den på Zanzibar som jag reser till på lördag.
Problemet är bara att den vita fanns inte på lager och jag fick snällt lämna butiken tomhänt fast med ett nytt abonnemang som jag inte kan använda än.
Enligt tre skulle jag fått mobilen igår. Jag är fortfarande tomhänt och därför är det inga bilder från Aalborg eller på mig i detta inlägg. Nu hoppas jag på att få den innan fredag för annars är jag körd:-(

Hur kul är det att gå över till den mörka sidan utan själva produkten?
Det är som om att Darth Vader skulle gå runt och kalla sig mörkrets härskare i kjesarens nya kläder…

Kommentera

