My style? hmm

Humhum det är banne mig inte lätt att välja bland så  mycket snygga saker och ting inför tävlingen hos Attvaranågonsfru men jag kör på en vår med lera stil🙂 Och CreativeLounge har grymt mycket snygga saker! För mycket….

Jag vet jag vet! Det blev mer än 5000kr men vem kan motstå en sådan fin klänning där blixtlåset på ryggen har en liten svala?? Jag blev helt såld! skulle lätt nöjt mig med enbart blixtlåset typ!

Så det blev 389 kr för mycket fine dom pengarna lägger jag mer än gärna till *huj! nästan så att man vill köpa allt bara rakt av nu ojoj, farligt det här blev!*

Kommentera

