Dagen då allt var topptopp

Emmas event var riktigt riktigt roligt och välplanerat. Självklart sprang tiden iväg men det är vad som händer när man har roligt och har en poet med mundiarre – dock utav den trevligare formen.
Dagens bästa var att få lära känna nya människorovs lägga till fler bloggar på sin läslista. Men härligast var nog att höra ett rop i havet utav människor ”Kringlan”! Och se hur en varm famn öppnar sig. Milott min kära Milott den livsglädjen som hon utstrålar skulle nog få den mest hårdnackade kramhatare att kapitulera.🙂

Bilder (dom få jag har) kommer snart upp samma sak med länkningar men en iFåne är inte ett helt lätt verktyg för en med korvfingrar.

2 thoughts on “Dagen då allt var topptopp

  1. Sv; Tjena snygging! Skitkul att träffas, letade som en tok efter din blogg nyss…tydligen har ditt teflonminne smittat av sig..för hade glömt att det var wordpress och inte blogg.se eller blogspot.com.. Nåja!

    Jag hade Strl 28 på mina i den mörkare av de två blå varianterna..love them! De hasar ju ner endel måste jag säga men tror ändå att en strl 27 skulle bli för tight på mig iom att de är tighta längre ner på benen (beror nog på ben-höft-ratio :P). Men de är ganska stora i strorleken det där märket, jag har 28 tum i vanliga stuprör och då sitter de astight hela vägen. Så du som e så liten kan eventuellt gå ner en strl, beror på hur tight du vill att de sitter.

    kram på dig

Kommentera

