To say nightynight

När alla andra myser i tv-soffan tar den här Kringlan sig i kragen och försöker sova. Bara tredje dagen i rad som man går och lägger sig innan 2000 tidigare än Mormor (okej hon är rätt svår att slå i vanliga fall med en läggtid kl0100.)
Den här natten blir det soffan som gäller. Får se om man vaknar upp med puffypuff eyes igen – tre morgnar på raken har jag sett ut som en vit kopia av Mr. Puff Daddy.. Därav soffan, kanske det är något i sovrummet jag reagerar på? Eller så önskar jag så mycket i mina drömmar att jag vill vars lika fluffig som Piff och Puff? Fattas bara pälsen…allt annat är ju redan puffigt.

Kommentera

