Tonight is CXL

Herregud! Jag kan knappt peta på ifånen utan att det gör ont i mina armar!
Dagens wod har tagit kål på hela mig:
AMRAP 3min x5 varv:
350 m rodd
7 thrusters 40/30kg jag hade 20kg
10 SDHP 40/30 me 25kg
15 kb swings 24/16kg
20 boxjumps
Rest as needed btw rounds

Upplägget var att du körde så långt du kunde på 3min 5gånger. När dina 3min var slut så skrev du upp hur långt du hann på den rundan för att sen börja om från början på nästa varv.
Så nu när jag har med stor möda slagit in det här på ifånen och rättat och haft mig tror jag att det är dags för ett isbad för armarna alt amputering – det kan fungera det med. Godnatt jag är trött och Skalman klockan är inställd på morgonvakter trots ledig dag imorgon…Lika bra finns ändå inget på tv.

Kommentera

