Jag har gått ett tag och funderat på om man kanske skulle köpa en sådan här

20120226-195210.jpg
För att underlätta pendlingen till jobbet – bara tanken på att stå och vänta på tåget och sedan bussen kan göra vilken arbetsdag som helst tung som satan.
Idag slog jag slag i saken och köpte den här:

20120226-195358.jpg
Hur tänkte hon här? Undrar ni säkert.
Tja, jag lär väl inte komma snabbare över bron ned den (snarare tvärtom för nu tror ju alla killar att man redan är tagen så att lifta är inget alternativ längre). Så ingen fast track över bron men äsch jag pimpar upp tågvagnen lite iaf med allt blingbling 😉

2 thoughts on “

    • Det går bra 🙂 har bestämt mig för att jag är en dag efter er för då blir jag inte förvirrad av vilken dag vi är på (?) förstår inte hur min logik går ihop där men det gör den 🙂 så idag är det 39 och mentalt sett fortfarande ok 🙂 hur går det själv?

Kommentera

