Såhär galen blir jag av att inte få se alla avsnitt utav Games of Thrones

20120229-232123.jpg
Man kan ju tycka att SVT borde visa alla avsnitt på raken så att man inte behöver gå 6 dagar och slita sig i håret utav frustration. Inte mitt fel att jag är helt lost på att ladda ner saker och ting. Näe! Fy Farao så orättvist det här är!!
Inte rätt mot mitt stackars hjärta att ha det så här. Följer ju absolut ingenting annat (förutom Downtown Abbey, The Big C, Landet Brunsås) – lägg märke till att det är inga seriers som visas samtidigt. Fasiken jag kommer att få flintis om det här fortsätter…

Kommentera

