No more Missy

Efter att ha gått hela dagen som en gravid person med akut diarrésmärtor har jag nu blivit tillsagd att No more Burpees på minst 4 dagar. Dom + veckans wod har fullständigt förstört min rygg och det gör nu ont att gå, sitta, stå, cykla och möjligtvis ligga också (har inte vågat testa ännu).

Så jahapp…Iprenkur på det och ingen träning imorgon och enbart yoga på söndagen. Tänkte dock försöka stretcha imorgon bitti och kanske göra lite yoga och en pyttepromenad innan arbetet.
Lite rädd är jag att ryggen blir värre på jobbet men det återstår att se – första arbetsdagen imorgon efter 4 dagars frihet.

Btw, jag fryser mina burpees vilket innebär att när jag väl kan göra dom igen så börjar jag på 44st (som är morgondagens tal) och har då inga att ta igen. Klarar inte av mentalt att släpa efter med burpees och det hade inte varit en bra idé för ryggen att direkt börja försöka hinna ifatt alla er andra. Så det blir lagt på is tills ryggen är frisk igen. *buhu* för det jag som började tycka om det men näe, nu känner jag mig som en stel pinne med både rygg och nackspärr. Nä, dags för sängen missy!

Kommentera

