Och jag vet inte ens vilket datum det är idag…

20120305-234803.jpg

8 thoughts on “Och jag vet inte ens vilket datum det är idag…

  1. Jag känner inte dig men jag vill skriva ändå och säga att jag beklagar sorgen och att jag hoppas att du en dag blir glad igen. Jag har också mist någon nära mig och det är obegripligt.

  2. Varme och medkanlsa…ett fruktansvart medellande som man hoppas att man aldrig behover fa pa nagot satt. Men att se dessa ord som medellande…hemskt. Att mista nagon nara ar det hemskaste som finns! Kanner dig inte men skickar en stor kram.

  3. Jag hittade hit via Linnea och blev verkligen fysiskt illamående när jag läste ditt inlägg. Miste min pappa för 3 år sen (känns fortfarande som igår) så jag vet så väl vilken berg-och dalbana du befinner dig i nu.😦
    Är genuint ledsen för din skull.
    Länkar till mitt pappainlägg: http://koala.nu/blahblah/2009/01/09/pappa/
    Vet iaf att jag ville läsa om andras sorg då, som om jag på nåt sätt kunde göra det mer verkligt då kanske?

    Ta hand om dig.

    Kram Lena

  4. Hittade också hit via Linnea, och vill bara säga att jag beklagar så otroligt. Sänder mina varmaste tankar till er i denna svåra tid…

  5. Kristina,
    skrev ju för ett par månader sen att jag hoppades er scare skulle stanna vid det och att du skulle slippa gå igenom vad du går igenom nu. Vad ledsen jag är att det inte blev så… Jag har inga bra ord att skriva, det gör så jävla ont oavsett vad folk skriver. Men jag tyckte i alla fall det hjälpte att läsa och kommunicera. Hoppas du hittar ett sätt att bearbeta. Prata mycket, mycket, mycket! Det är mitt råd. Och ta hand om dig. Skit i resten av världen en stund (förrutom närmsta familjen) – de får vänta. Minns alla bra och mindre bra stunder, och sov ut ordentligt även om det kan verka omöjligt. Våga be om hjälp, och våga vara ledsen. Sorgen går inte över, men den ändrar form och blir dräglig att leva med till slut… Det måste få ta lite tid bara.

    Massor med kramar till dig och din familj,
    tänker på er.

    My

Kommentera

