Tacktack!

Jag har inte haft energin till att dra mig i kragen och svara på era kommentarer…det kommer när jag får tillbaka energin och minnet. Vill bara säga ett stort tack till alla er för era vänliga ord och tröstande. Sörjer fortfarande inte och är fortfarande arg på mig själv och finner det fortfarande orättvist att jag inte får sörja. Ingen som förbjuder förutom min hjärna. Tror vi ska ta ett snack snart- känns inte mänskligt det här…

One thought on “Tacktack!

  1. Fina Kringlan! Det är vanligt och helt normalt att sånt där kommer senare. Jag tänker på dig och skickar många kramar! Min pappa dog när jag var 22, året efter att min bästis pappa hade dött. För mig kom sorgen direkt, för att sedan göra sig extra påmind vid familjehögtider, men för min bästis kom den långt senare. Sådant där kan komma i så olika former, och alla bearbetar sorgen på sitt eget sätt. Inget sätt är fel. Stor kram!

Kommentera

