Något är man bra på

Så lite sömn och en uppstigning kl 5 på morgonen för att få Ystern till gymmet och sig själv – hade gärna väntat till eftermiddagen men Ystern behövde en push och då står jag till förfogande.
Så dagens frukostens var:
21 kb swing 16kg
21 kb thrusters 10kg (singel)
18
18
15 osv
Teamwod vilket innebar att Ustern gjorde bägge 21 först medan jag vilade och sen gjorde jag mina och man minskade med 3reps varje gång.
Avslutningen var 400m run och sen en tävling i stå i plankan längst tid.

Fyy för att stå i plankan! Men har jag gett mig in på ngt så har jag. Allt jag tänkte var att jag bild så gärna vinna över en kille på gymmet. Det slutade med att vi var 3 kvar med varsin 2,5kg på som ökades upp till 7,5kg innan sista personen gav upp och jag vann!

Är aldrig ”bäst” på något på gymmet men tydligen så kan jag kick ass när det kommer till magstyrka. Tackar Linneaför alla utmaningar med situps i 🙂
Så det kändes bra och nu skiner solen, jag har ätit onyttig lunch, dricker kaffe och försöker få mig själv till att studera den här boken

20120321-125239.jpg

One thought on “Något är man bra på

Kommentera

