Shittyday

Har haft en lång träningssvacka som bottnat i en förkylning med huvudvärk (3dagar konstant bultande så fort man stod upp) och att jag i söndags började inse att den där jäkeln verkligen har gått och dött.
Men igår vände det!
Jag fick nog och panik bokade en thaimassage 90 min på morgonen – den tog bort i stort sett all huvudvärk. Och sen på kvällen tvingade jag mig iväg till träningen. Har undvikit gymmet för att jag känt mig urusel och stor. Men gårdagens pass var riktigt bra;
3varv av:
10 power Clean 25kg (för lätt vikt skulle lagt på mer)
400m run
21 burpees
2min vila mellan varven sen 5min vila för att sedan göra
3varv m 2min vila emellan
5marklyft (50kg för lätt)
200m run
12 t2b

Jag var så hög på endorfiner efteråt att jag inte somnade förrän vid tolv tiden:s

Kommentera

