Var är lilla pyret någonstans?

Jag har inte sovit i min säng sen en vecka efter Far dog. Det är nu snart 2 månader sen och jag känner mig lite kortare och som ett skrynkligt S när jag vaknar varje morgon.
Sist jag försökte återgå till sängen hade jag precis sett The American Horror – se den INTE!!! Låg sömnlös med tvn på i 5dagar efteråt..
Nä deg är väl nu man får tacka sin lyckostjärna över att man inte är sambo med någon. Hade blivit så fasligt trångt i soffan då…

20120416-221810.jpg

Kommentera

