ÄNTLIGEN!

Äntligen lite regn så det värsta utav pollen försvinner!
Det blev en tidig ledig dag idag med tvätt kl.7 och sen wod och sen 6h gående i Malmö city trots bitvis ösregn, duggregn, störtregn, skyfall. But hey! Idag har jag inte ens brytt mig om att jag blivit lika blöt som en dränkt katt.
Men nu är jag helt slut i bollen och tror minsann att det är dags för sängen snart.
Idag var också dagen på väldigt VÄLDIGT länge som jag hade en jävla anamma när jag körde dagens wod. Har haft en lååång downhill period på ca 3månader.

Dagens var Diane:
21-15-9 utav
Marklyft 70kg/110kg (jag tog 50kg med tanke på min skadade rygg)
HandstandPushup (kippar inte utan gör så långt ner jag kan och upp igen).

Det hela tog mig ca3min och 17sek att göra. Så ja, jag tror jag hade sisådär 3månaders jävla anamma i mig idag som bara ville komma ut för uppvärmningen var jobbig den med och fuktigheten i luften gjorde att svetten rann så fort du glodde på en viktplatta.

Nä, sömn nu kanske? Paleon går bra, i stort sett. Men fy bubblan så trött jag är och i 3dagar har allting bara snurratsnurratsnurrat.

Kommentera

