Snabb recap

Har inte bloggat på ett bra tag – blev irriterad på att Ifånen konstant skrev fel och på macen kan jag inte lägga upp bilder (eftersom dom ligger i mobilen och då måste jag skicka det till min mail och sen spara det på datorn etcetc – ni hör ju hur jobbigt bara det är).
Men jag finns på Instagram Kittinaz och jag ska försöka börja blogga igen nu när nya uppdateringen är här och jag helt plötsligt inte skriver en massa stavfel tack vara att ifånen saknar T9.
Gud som jag saknar T9!!

2 thoughts on “Snabb recap

  1. Ja, jag har saknat Dig! Får ju mail när Du gjort inlägg! Hoppas att allt är bra med Dig!
    Hörde ett flygplan på låg höjd precis över huset. Tänkte att kanske Du var där, haha!
    Önskar Dig en skön söndag och hoppas Du får någon önskan uppfylld i dag!
    Kram

Kommentera

