En eloge

Igår fick vi ta av en passagerare då han vid boarding gick in på toaletten och kräktes inte en gång utan tills toalettstolen nog hade velat byta jobb. Och det var bara första gången utav tre omgångar på den där toaletten. Blek och svettig ung italienare med sin bror och ingen pratade tillräckligt bra engelska. Dit med läkaren och sen av med honom – mår du lite dåligt på marken så mår du ca 10ggr värre uppe i luften pga trycket aka not nice.
Senare berättade en passagerare (som vi använde som tolk) att det var som killen var bakfull.
Fy farao säger jag bara! Så som han såg ut var jag förvånad hur han ens lyckades klä på sig imorse!
Själv har jag aldrig varit bakfull.
Däremot lyckad jag alltid med att bli jäkligt sjuk dagen efter förstår det bara inte….

Just nu kämpar jag fortfarande med förkylningen. Bihålorna är lidande och jag har energin till att göra saker som tex träna men mitt förnuft vet att det är det värsta jag kan göra för då blir det bara värre. Så jag lider i det tysta. En vecka utan träning just nu plus ett kök som är upp och ner vänt plus en dammsugare som är förstörd – känns inte alls jobbigt närå. Jag tröstäter inte alls…

Kommentera

