Dagen efter…

Dagen efter Crossfits julfest och jag mår så illa att jag inte vet vart jag ska ta vägen…
Så mycket drack jag inte heller. Två plastmuggar blossas vinglögg och max 3 snapsglas utav årets Blossa. Julmat på det och lite för många paleo bountybollar (plus all dumle jag slängde i mig när jag kom hem – alkohol makes me eat
Candy before bedtime).
Men fy som jag mår idag😦 kan knappt röra mig och bananen jag precis åt har börjat guppa i magen. Jag kan väl inte vara bakfull på det där lilla??

Isåfall suger det att vara jag …

Kommentera

