Just do IT!

Ystern menar på att Nikes ord – Just do It syftar på att jag ska pallra mig ut till affären och införskaffa läsk och naturgodis till mig själv.

Bikram verkar på en så att man blir EXTREMT chokladsugen och läskberoende (okej kanske inte det sist nämnda. Det kan kanske vara lite mitt fel, har druckit lite för mycket PepsiMax nu den senaste tiden).

 

Värsta är att jag inte ens är så förtjust i choklad OCH att jag har en 500g ask med chokladdoppade dadlar i skafferiet – oöppnat so far. Men öppnas den Pandora asken så vet man aldrig vad som kan hända😮

Jag menar, dadlar och mandlar är ju nyttigt, eller?

Kommentera

