2013

Att fira in året i ett rum fullt med svettiga människor var nog en väldigt intressant upplevelse. Passet kändes riktigt bra – måste ha berott på dagens Calvin Klein i Crossfit. Men det bästa på hela den här nyårsdagen var ändå efterpromenaden med Ystern i regnet och att nu sitta här framför tv:n i hotellsängen (en JÄTTEstor säng har jag fått woopwoop) såhär halv två på natten och tugga i mig en massa naturgodis innan det blir försent och Whole30 börjar.

Ja, jag vet. Det är inte det smartaste att bli en sockerjunkie precis innan en utmaning ska börja men det är redan försent – jag slukade en hel drös med chokladdadlar igår kväll (trodde jag skulle kräkas efteråt – sockerchock big time). Och nyrår för mig handlar om att äta sådant jag aldrig tillåter mig annars.

Så det är vad jag gör just nu och njuter i fulla drag. Nya tag imorgon (efter hotellfrullen woopwoop).

 

Kommentera

