1:a dagen

Började med att jag öppnade kylskåpet och insåg att det var i stort sett tomt. Planen var att fylla på det i förrgår men något hände när jag gick in i varje matbutik-glömde plötsligt vad det var jag skulle köpa.
Räddades med att jag gjorde en soppa på pumpa och hade i lite hackad tomat och skivade oliver.
Dagens planer var också att gå på ett morgon bikrampass -det sket sig. Hade ingen motivation (motivationen för bikram var att jag skulle härda ut under mellandagarna men nu är dom ju slut och huvudet var inte alls inställt på något yogandes).
Det blev en tradig dag med matköp och tv-serie i soffan och sen ett kort CF pass och lite kusin häng hos mormor. Inte en dag i mitt tycke-känns som om att jag har spolat bort den på att göra absolut ingenting.
Whole30 har gått ok-saknar nötter och dadlar. Men annars finfint minus att det blev 3,5frukter idag. Men hellre en clementin hos mormor än en kanelbulle liksom.

Bild på kylen imorse, snacka om att få användning utav sin fantasi:

20130102-230613.jpg

Kommentera

