Dag 2

Idag har det väl varit mest neråt med min energi. Frukosten gick bra – skinkrullar med en 0,75 avokado och tomat till.

Ett bikrampass blev det också i förmiddags och sen lunch som bestod utav stekt palsternacka, champinjoner, lite kokt pumpa, tomat, oliver, 1 burk tonfisk och kokosmjölk – om jag blev mätt? fy bubblan som jag mådde sen efteråt :S

 

Sen har jag mest spenderat eftermiddagen i soffan och nallat lite från kylen – är mest törstig och förmodligen jäkligt nervös inför kvällens arbetspass. Årets första och första passet efter 1 månads sjukskrivning.

Känner mig tung i magen och kroppen men det beror nog på att jag har druckit alldeles för lite efter yogan. Ska ta igen det uppe i luften.

 

Med mig till middag ikväll har jag en pumpasoppa på petflaska – fancy smanchy och tomater.

Just nu sitter jag och småäter lite kokta rödbetor, morötter, pumpa och tomat alltså en minisallads. Är inte hungrig men som sagt jag är en person som äter när jag är nervös, deppig, glad, stressad. Ja, jag äter konstant…

 

Ikväll när jag kommer hem (runt halv 1) så SKA jag inte äta ur kylskåpet – en ovana jag måste bryta no matter what. SÅ håll tummarna för mig – för den här ovanan har jag försökt bryta hur länge som helst :S

 

Kommentera

Dag 2

Idag har det väl varit mest neråt med min energi. Frukosten gick bra – skinkrullar med en 0,75 avokado och tomat till.

Ett bikrampass blev det också i förmiddags och sen lunch som bestod utav stekt palsternacka, champinjoner, lite kokt pumpa, tomat, oliver, 1 burk tonfisk och kokosmjölk – om jag blev mätt? fy bubblan som jag mådde sen efteråt :S

 

Sen har jag mest spenderat eftermiddagen i soffan och nallat lite från kylen – är mest törstig och förmodligen jäkligt nervös inför kvällens arbetspass. Årets första och första passet efter 1 månads sjukskrivning.

Känner mig tung i magen och kroppen men det beror nog på att jag har druckit alldeles för lite efter yogan. Ska ta igen det uppe i luften.

 

Med mig till middag ikväll har jag en pumpasoppa på petflaska – fancy smanchy och tomater.

Just nu sitter jag och småäter lite kokta rödbetor, morötter, pumpa och tomat alltså en minisallads. Är inte hungrig men som sagt jag är en person som äter när jag är nervös, deppig, glad, stressad. Ja, jag äter konstant…

 

Ikväll när jag kommer hem (runt halv 1) så SKA jag inte äta ur kylskåpet – en ovana jag måste bryta no matter what. SÅ håll tummarna för mig – för den här ovanan har jag försökt bryta hur länge som helst :S

 

Kommentera

