Ännu en dag

Måste erkänna att den här gången på whole30 är inte lika kännbar vilket har gjort att jag konstan bryter mot mitt eget löfte om nötter och russin:/
Gårdagens flygning bjöd på tapas. En kollega hade med sig oliver och chorizokorv och dadlar (färska) och jag hade med mig rostad sötpotatis – det blev lyckat!

Dock misstänker jag idag att kollegans paleobröd innehöll ägg för imorse var magen svullen, ont i den och spring på toan. Oh well kanske liiite värt det? Gott förbröd ju🙂

Blev också smått grillad utav kollegorna. Har linecheck den 10feb vilket innebär att jag ska då kunna allting ombord och våra emergency procedurer klockrent. Det kunde jag inte igår och jag kände mig som en lider och var så uppgiven när jag körde hem. Trots att dom sa att det ändå var okej – det var ingen elak grillning men jag tycker inte om när jag får bekräftat att jag inte har styr på saker och ting och när jag blandar ihop allting😦

Idag blev frukosten gårdagens Crew mat – tonfisksallad med kokosmjölk dom dressing och lunchen som väntar på att bli äten är tryckkokt lax med stekta champinjoner, purjolök, tomat, chili och självklart min bästa vän – kokosmjölken.

20130117-123925.jpg

One thought on “Ännu en dag

  1. Jamen eller hur! Även jag känner att det inte är samma sak att göra den här w30grejjen den här gången, så även jag äter nötter stupikvarten (läs: småäter framför teven på kvällen) vilket inte alls är vad jag har tänkt. Jaja, men man får sig en tankeställare i alla fall, när man ser och märker hur man äter😉

    Vad god din sallad ser ut!😀

Kommentera

