Tryckkokt köttfärssås = matkoma

Det gick att tryckkoka köttfärssås!

Visserligen blir allting väldigt VÄLDIGT mjukt och lätt tuggat – hade passat en person utan tänder woopwoop!

Ända minuset med tryckkokt köttfärssås är att plötsligt slinker dubbelt så mycket ner än innan. Och då vet ni ju redan hur mycket köttfärssås man brukar slänga i sig när den precis är gjord…Mmm…Gånger det med tja ca 5 så får ni min kvällsportion idag dårå…Två lika stora omgångar…Jag tror inte jag kommer att kunna ta mig ur den här soffan på ett bra tag…Kanske får sjuka mig från jobbet på måndag…Det lutar åt det hållet just nu…

One thought on “Tryckkokt köttfärssås = matkoma

  1. Haha, jaa.. köttfärssås är alldeles för lätt att äta.. Då ska jag inte testa att tryckkoka den då *flinar*
    Hoppas att du mår bättre inför måndagen😉

Kommentera

