Bloggdöden=linecheck

Ni får ursäkta tystnaden här. Just nu försöker jag få mig själv till att plugga den här:

20130206-093026.jpg
Inför söndagens linecheck då jag ska sitta 10h och bli utfrågad på allt om mitt jobb samtidigt som jag flyger en tur.

Hur det går?
Jag har fortfarande inte öppnat boken…
Däremot har jag kollat in snygga killar, spontanbjudit hem ett gäng från CF för lite dragen gris, druckit mängder med kaffe, gjort första passet med min pt – fy faaan, fått massage i 90min (behövdes efter ptn började få nackspärr), Försovit mig, glott på nyc mammor på svt och ätit en massa frukt nu när whole30 är slut men strikt paleocallenge fortfarande är kvar…
Det här känns humhum ont i kroppen och mindre bra?

Nu plugg!!!!! Sen intervaller på gymmet och sen lunch och sen CF på kvällen (klockan är redan snart halv tio så då är det väl inte mer än självklart att pluggandets nomineras till tja 10sec? Eller?)

Kommentera

