Det kan vara vad som helst

Läkarens dom var virus/influensa i kroppen som antingen var på väg att bryta ut eller på väg bort ELLER redan hade landat men mitt immunförsvar är starkt nog att bara ge mig halvdana utbrott. Vem vet? Fick iaf order om att inte träna i några dagar (jag räknar med att några dagar är fram till på söndag för sen börjar en ny vecka och ett nytt kapitel eller hur?).
Jobba kan jag göra om jag känner mig okej. Ikväll mår jag ok nog.
Inga smärtor i ryggen/nacken utan allt krut ligger i magen som sväller upp till en ballong så fort jag äter.
Läkaren sa också att det kunde utveckla sig till diarré – jag ser så fram emot den utvecklingen tacktack!

Har kommit på att min mamma känner mig alldeles för väl…

20130208-215429.jpg

Kunde ju inte låta bli nu när jag äntligen hade kommit ur sängen och inte hade så ont i kroppen längre…

20130208-215530.jpg

Jupp, hon känner mig för bra alltså…Så…diarré sa vi va?
Undrar om den kommer innan eller efter eller kanske rent av under min linecheck på söndag?

Kommentera

