Så jäkla typiskt

Är det inte det?

När man väl klockan 2 inatt ringer till jobbet och sjukanmäler sig från dagens airportstandby (5-10) för att man har ont i nacke, skuldrorna, axlarna och börjar få feberhuvudvärk och tar en Ipren. SÅ vaknar man kl 0800 utan en enda smärta när man ska ringa till läkaren och boka in en akuttid. Ipren i all ära men jag avskyr att ha sjukat mig för att sedan vakna upp och må bättre. Till och med så bra att jag har väldigt svårt att hålla mig ifrån gymmet och göra dagens cardio intervaller.

Sjukt jag vet, men jag tillhör dom där rastlösa människorna som avskyr att inte kunna röra på mig – kravet att inte få röra på sig😦

Men jag vet också att det inte enbart kan vara träningsvärk efter veckans träning (aka tisdagens djävulska pt pass) för benens smärta är borta – den försvann igår eftermiddag. Den här smärtan som jag har haft/har ger en helt annan känsla än träningsvärk. Är lite rädd att det är muskelinflammation alt att influensan har satt sig i musklerna istället för det vanliga stället – var sitter influensan egentligen??

Fick läkartid kl 11.00 – it’s fake it until you make it!

Och inga mera Iprenmän i den här kroppen (tills efter besöket)

Kommentera

