Jag har sagt det förut

Dessa morgonpass med 12h arbetsdagar och uppstigning mitt i natten gör en helt förstörd.

I måndags var jag så trött att jag nästan började gråta av desperation för att jag inte kunde sova och kände mig så stressad. Och det trots att jag endast hade haft en airportstandby från 0730-1200 men när jag kom hem där var jag så hungrig, stressad över att ta mig till Ystern för att äta lunch och gå en runda och sen åka iväg och köra cf pass kl 1630. Vilket jag senare fick ställa in för jag kunde knappt se något när jag körde hem från Ystern vid 16.

MEN ändå så somnade jag inte förrän vid 20 och vaknade 4h senare för att återigen äta något litet och sen försöka somna om. Hade Teneriffa igår så det krävdes att jag skulle få lite sömn i kroppen.

Det värsta var ändå den psykiska känslan att jag inte fick rört på mig i måndags – hade huvudet instället på det men så som jag kände fy sjutton för att ens göra ngt. Hur kan man vara stressad över en promenad liksom?

Teneriffa var lååång och jag var trött. Ironiskt nog så blev jag pigg som en mört när vi väl landade vid 19 och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen…Kul då att man skulle upp 05 imorse…NU har jag iaf kört veckans första cf pass – det gick skitdåligt skit samma I don’t care – jag var där punkt slut.

Nu tvättar jag träningskläderna och kl11 ska jag träffa PT:n för lite mera rehab övningar. Sedan en snabb lunch och dusch och sen om jag har tur hinner jag sova 1h innan det blir dags att ta på sig sminket och uniformen inför dagens flygning med kortkortkortkortkortkortkortkortkort nattstopp – cirkus 3h i vertikalt läge – sa jag kort stop??

One thought on “Jag har sagt det förut

Kommentera

