Stressigt

Eller okej inte egentligen men jag känner mig konstant stressad.
Har haft kvällsturer den här perioden så jag borde verkligen inte vara stressad och få in min träning och det hela.
Men jag har gått runt i ett som en zombie och har frusit ballarna av mig och inte sett något alls bara jobbet.
Idag gjorde jag mitt första CF pass på en hel vecka och det är sjukt så nere man kan bli om man inte får kicken.

Men iaf det här är vad jag har gjort den här veckan

20130301-142841.jpg
Försökt överleva med att överdosera.

Trott jag har gjort det här:

20130301-143049.jpg
När jag enligt en ”söt” kollega har gjort det här:

20130301-143135.jpg
Men egentligen har jag enbart höhö ljuger lite…gjort endast det här

20130301-143228.jpg

Kommentera

