Alltid i sista minuten alltid lika dålig idé

Igår var det 24h innan avresa. DÅ bestämde jag mig för att färga av håret (Ystern hade fått en likadan röd färg som mig gör ju bara inte alt jag saknade mitt blonda) OCH sen färga det i enligt för packningen ”ljus kopparblond”…
Jag skulle ha tänkt på att det stod koppar…Smart ASS…
Nu ser håret ut som att du har tvättat en röd strumpa med dina beige kläder och sen tagit bort all glans aka dassigt urtvättat kopparfärg…
Flyget går 1540 idag tills dess ska jag hinna med ett CF pass och fixa håret.
Gårdagen bjöd också på att ta bort min fransförlägning. 1000kr i sjön bara sådär. Vem hade kunnat ana att pollen gärna bosätter sig i fransarna?
Idag var första dagen jag vaknade upp på en vecka utan tomtebajs i ögonen.

20130417-055415.jpg

20130417-055434.jpg

Åh nämnde jag att jag fick i mig gluten i förrgår?
Den här resan börjar SJUKT bra alltså. 😁✈

2 thoughts on “Alltid i sista minuten alltid lika dålig idé

  1. men vad i heeelsefyyyr. Jag trodde du had slutat blogga för det kom ingen uppdatering på min bloglovin och nu ser jag att det har du inte alls utan att min bogloving bara sparkat ut dig! (Och andra bloggar) WTF?! Anywho. Håret är ju topp, strawberry blonde! Fancy pancy

    • Det hade jag oxå men tänkte va fan nu får jag väl lära mig iFåne-tålamods övning 😁
      Första bilden är ok men det är andra som jag har det nu grådaskigt. Får se om jag lyckas komma på ngt undra hur mycket håret klarar typ trots att det bara är toning.
      Har insomnia nu sjukt bra inför resan – sover man gött 👍

Kommentera

