Greenville Illinois

Where Jesus lives next to Tacobell😉
Greenville är en litenlitenliten by bredvid interstate 70 (motorvägen vi kör på). Igår gav vi upp tanken på att ta oss till Terra Haute pga det regnade så kraftigt att jag inte ens kunde se bilen framför oss.
Vi kan väl säga att det här vädret känns lite mer som domedagsväder än som normalt ”vår”väder.

Det vi har haft tur med (om man nu kan kalla det tur) är att alla olyckor som har orsakat trafikstockning har skett på motsatt riktning – tack och lov. Så vi har sluppit 3h i kö för att folk kör som idioter trots att det regnar och får vattenplan,

Det har varit minst 2 st stora olyckor på väg hit – helt galet.
Höll på att köra vilse inne i Kansas city – jäkligt stor stad kan jag säga!
Och jag trodde helt ärligt inte att vi skulle lyckas ta oss så långt som vi gjorde med tanke på vädret (och min kisseblåsa mixad med min envishet att INTE stanna och gå och kissa för att då skulle jag både blåsa bort samtidigt som jag såg ut som en blöt älg)…

Kommentera

